1 Deshunin & partners law firm - Публікації
Головна Публікації  
Публікації
Фільтр публікацій
Дата:
Автор:
Галузь:
Останні новини
Публікації
Робота у час війни – як оформити простій виробництва [UA]
14.07.2014

Фактичні військові дії на частині Східної України ставлять багато запитань не тільки політичного та морального характеру. Ми хотіли б поговорити про документальне оформлення зупинення роботи на час проведення військових дій.

Як вчиняти роботодавцю, якщо підприємство фактично не може виконувати свої функції, унаслідок високого ризику для життя і здоров’я працівників? І які гарантії має працівник, який не може працювати з вини обставин, не залежних від його волі?

Одним з варіантів може бути ініціація процедури простою на підприємстві.

Так, "простій – це зупинення роботи, спричинене відсутністю організаційних або технічних умов, потрібних для виконання роботи, невідворотною силою або іншими обставинами" (частина перша ст. 34 КЗпП).

Таким чином, фактична відсутність належних умов праці та допуску до робочого місця може розглядатися як «відсутність організаційних або технічних умов, потрібних для виконання роботи» в рамках ст. 34 КЗПП. Згідно зі ст. 113 КЗпП України час простою не з вини працівника оплачується з розрахунку не нижче від 2/3 тарифної ставки встановленого працівникові розряду (окладу).

Дії щодо документального оформлення простої можна відобразити в такій таблиці.

Порядок документального оформлення процедури простою на підприємстві наступний:

Найменування докумету Зміст
1. Оформлення Наказу роботодавця Фіксація часу початку простою і його причина, тривалість, перелік працівників Якщо простій є безперервним – необхідно обумовити необхідність присутності чи відсутності працівників на роботі.
2. Складення Акту простою; Фіксація причин простою
3. Сповіщення територіального органу за місцем взяття на облік як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про можливе зупинення виробництва не пізніше дати початку зупинення (скорочення) виробництва Відповідно до Порядку надання допомоги по частковому безробіттю, затвердженому Наказом Міністерства соціальної політики від 07.03.2013 року № 103: «зупинення (скорочення) виробництва - зупинення (скорочення) виробництва на підприємстві, що має невідворотний та тимчасовий характер, триває не менше трьох місяців і не перевищує шести місяців, не залежить від працівників та роботодавця, охопило не менш як 20 відсотків чисельності працівників підприємства».  
Сергій Лисиця, Альона Мірко
Контакти
Юридична компанія Deshunin & partners
м.Київ, вул.Кирилівська, 1-3
карта
Публікації
Актуальні питання щодо сплати транспортного податку юридичними особами [UA]
З 1 січня 2015 року в рамках Податкової реформи введено в дію положення Податкового кодексу України щодо транспортного податку (ст. 267 ПКУ). У зв’язку з початком нового року та необхідністю подання декларацій до контролюючих органів, у платників податків виникає багато запитань стосовно нового податку. Особливо це стосується юридичних осіб, які, відповідно до Закону, мають розраховувати суму транспортного податку самостійно. Ми спробували розібратись у процедурі розрахунку та сплати зазначеного податку саме з боку юридичних осіб. Найбільш актуальні, з нашої точки зору, запитання та відповіді на них..
Що наші клієнти говорять про нас
"Компанія РКС працює на ринку високих технологій та програмного забезпечення. Одним зі складових успіху в даному виді бізнесу, є своєчасний і повний захист авторських прав і прав інтелектуальної власності. Допомогу в цьому нам надають юристи компанії "Дешунін і Партнери"."
ТОВ "РКС", Толокольніков Юрій Олегович
читати все