1 Deshunin & partners law firm - Publications
Main page Publications  
Publications
Filter of publications
date:
Author:
Practice:
Recent news
Publications
Работа во время войны - как оформить простой производства [UA]
14.07.2014

Фактичні військові дії на частині Східної України ставлять багато запитань не тільки політичного та морального характеру. Ми хотіли б поговорити про документальне оформлення зупинення роботи на час проведення військових дій.

Як вчиняти роботодавцю, якщо підприємство фактично не може виконувати свої функції, унаслідок високого ризику для життя і здоров’я працівників? І які гарантії має працівник, який не може працювати з вини обставин, не залежних від його волі?

Одним з варіантів може бути ініціація процедури простою на підприємстві.

Так, "простій – це зупинення роботи, спричинене відсутністю організаційних або технічних умов, потрібних для виконання роботи, невідворотною силою або іншими обставинами" (частина перша ст. 34 КЗпП).

Таким чином, фактична відсутність належних умов праці та допуску до робочого місця може розглядатися як «відсутність організаційних або технічних умов, потрібних для виконання роботи» в рамках ст. 34 КЗПП. Згідно зі ст. 113 КЗпП України час простою не з вини працівника оплачується з розрахунку не нижче від 2/3 тарифної ставки встановленого працівникові розряду (окладу).

Дії щодо документального оформлення простої можна відобразити в такій таблиці.

Порядок документального оформлення процедури простою на підприємстві наступний:

Найменування докумету Зміст 
1. Оформлення Наказу роботодавця Фіксація часу початку простою і його причина, тривалість, перелік працівників Якщо простій є безперервним – необхідно обумовити необхідність присутності чи відсутності працівників на роботі. 
2. Складення Акту простою; Фіксація причин простою
3. Сповіщення територіального органу за місцем взяття на облік як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про можливе зупинення виробництва не пізніше дати початку зупинення (скорочення) виробництва Відповідно до Порядку надання допомоги по частковому безробіттю, затвердженому Наказом Міністерства соціальної політики від 07.03.2013 року № 103: «зупинення (скорочення) виробництва - зупинення (скорочення) виробництва на підприємстві, що має невідворотний та тимчасовий характер, триває не менше трьох місяців і не перевищує шести місяців, не залежить від працівників та роботодавця, охопило не менш як 20 відсотків чисельності працівників підприємства».   

 

Сергей Лисица, Алена Мирко
Contacts
Law company Deshunin & partners
1-3 Kyrylivska St., Kyiv
map
Publications
Transfer of the real property registered as a charter capital of LLC upon withdrawal of the participant from the company [UA]
  Можна впевнено стверджувати, що найбільш обговорюваною серед законодавчих новацій є новий порядок реєстрації прав власності та їх обтяжень. Змінений порядок оформлення та реєстрації права власності покликаний спростити процедуру реєстрації прав та зробити систему обліку прав більш публічною. Немає сумніву, що в результаті подібні зміни відбудуться (хоча невідомо, до якої міри), однак нині маємо певний сумбур у впроваджені нової процедури, виявом чого є фактична відмова багатьох нотаріусів застосовувати правила щодо державної реєстрації та великі черги в органах державної реєстраційної..
What our clients say about us
"Trade mark Winkhaus has 150 years world history and the last 10 years of this history is related with Ukraine. All this time a team of lawyers from the law firm"Deshunin and Partners" have been provided invaluable assistance in solving complex issues related with judicial issues, tax and customs."
LLC Winkhaus Ukraine, Sokolov Oleg Antoliyovych
read all